Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ireland - Dublin - Kilmainham Gaol Prison

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Ireland - Dublin - Kilmainham Gaol Prison

inderdaad, gvangnis die in vele films gebruikt wordt. ik wist niet dat het ok de echte gevangenis was die werd gebruikt, dat weet ik nu wel zeker.

mooie foto. net zoals ik de gevangenis ook ken vanuit de films

You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
    [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
    Imagening the world with Nikon and Tamron stuff

Comment

Knappe foto, nodigt uit om langer naar te kijken hoe dat allemaal in elkaar zit
      Groetjes Christianne
      Christianne's fotoweb
      BD0243nl

Comment

alles is hier al gezegd, toch nogmaals super knap

Comment

Imposant ja, maar 't lijkt wel een maquette zo zonder bewaking of inmates.
          Is die gevangenis nog in gebruik en is die zomaar door iedereen te bezichtigen of alleen als de kostgangers in verlof zijn?
          Henri
          lidnummer: BD0435BE

Comment

Die gevangenis is niet meer in gebruik. Maar voor deze shot heb ik toch iets raars moeten doen. Elk uur vertrekken er geleide wandelingen, dus in groep met gids. Alles wordt afgesloten en je mag niet vrij rondlopen omdat er in de jaren al veel vandalisme gebeurd is (namen kerven in de cellen enzo) ... Dus heb ik mij verstopt in één van de cellen tot de groep uit die grote mainhall was om deze foto te kunnen nemen. Met véél geluk nog net kunnen aansluiten alvorens de gids deze ruimte terug afsloot Maar lang ging ik daar niet zitten, zoals vermeld elk uur is er een tour
            www.fotofolio.be

Comment

Gelukkig voor jou was het niet het laatste bezoek voor het week-end of het werd je laatste uur.
              Maar ja een doorwinterd fotograaf moet al eens wat durven en je resultaat was zeker het risico waard.
              Henri
              lidnummer: BD0435BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kayrun
                Die gevangenis is niet meer in gebruik. Maar voor deze shot heb ik toch iets raars moeten doen. Elk uur vertrekken er geleide wandelingen, dus in groep met gids. Alles wordt afgesloten en je mag niet vrij rondlopen omdat er in de jaren al veel vandalisme gebeurd is (namen kerven in de cellen enzo) ... Dus heb ik mij verstopt in één van de cellen tot de groep uit die grote mainhall was om deze foto te kunnen nemen. Met véél geluk nog net kunnen aansluiten alvorens de gids deze ruimte terug afsloot Maar lang ging ik daar niet zitten, zoals vermeld elk uur is er een tour
                Hihi, ben hier ook geweest:

http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=32309

en het was bij mij ook effe wachten tot iedereen weg was.
                Gallery: http://www.fotogallerij.be

Comment

Working...
                X