Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hier geen vlaaikens

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Hier geen vlaaikens

maar het is wel de Vlaaikensgang in Antwerpen

Groetjes Vicky

Re: Hier geen vlaaikens

Drie mooie sfeerbeelden van het oude stadsgedeelte.Hier houd ik ook van.
    Groeten Leon
    http://www.flickr.com/photos/8323118@N08/
    Panasonic DMC-FZ200 -DMC FZ1000 BD0365BE

Comment

Hier geen "vlaaikens". Zijn dat taartjes ?

't Wordt tijd dat ik nog eens naar buiten trek... Dit zijn eenvoudige maar zeer mooie foto's. Maar het zou nooit bij me opkomen om dergelijke beelden te fotograferen. Ik ZIE het gewoon niet. En nochtans : ik heb hier in de nabijheid een prachtige locatie - het Kortrijkse Begijnhof, één van de sympathiekste en gezelligste begijnhoven van het land...

Zal ik van mijn hart eens een steen maken ???

Vicky, voor mij is dit een knappe reeks, ook omdat ik dit niet 'zie' (totdat iemand de goedheid heeft ze voor mij vast te leggen)... Bij foto één stoort de overbelichting mij wel een weinig.

Greetz, Kariboe
      * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
      Euh... deze quotering is zeer subjectief !

Comment

compo erg mooi, maar inderdaad de lichte gedeelte een beetje licht, vooral de laatste bij het raam. maar weer drie lekkere opnamen.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Bedankt Dacale, Kariboe en bouk
          Het was idd moeilijk belichten in het smalle steegje met bovenaan fel zonlicht en onderaan diepe schaduw maar 'k geprobeert er het beste van te maken

@ Kariboe : een begijnhof is een plek waar je honderden prachtige foto's kunt maken. Zelf heb ik al de begijnhoven in de buurt al gedaan in verschillende seizoenen. Heel mooi in een begijnhof is een foto heel laag bij de grond zodat je veel van de oude kasseien mee op de foto hebt. En een serie foto's maken van oude deuren en ramen met in de zomer bloembakken erbij.Dan nog oude huisnummers en huisbellen en zo kan ik nog lang doorgaan. Je zult toch eens van je hart een steen moeten maken ( ) en je ogen eens goed opentrekken en dan zie je die foto's wel.
          Groetjes Vicky

Comment

Vicky, de Vlaaikesgang altijd moeilijk mi om in beeld te brengen zeker kwa belichting. Ofwel héél groot contrast of te weinig, maar zelden goed
            Toch ben je er in geslaagd dit mooi in beeld te brengen
            Niet alleen ivm de belichting maar vooral kwa compo en sfeer.
            Proficiat.
            mvg,
            Ludo V.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vicky
              @ Kariboe : een begijnhof is een plek waar je honderden prachtige foto's kunt maken. Zelf heb ik al de begijnhoven in de buurt al gedaan in verschillende seizoenen. Heel mooi in een begijnhof is een foto heel laag bij de grond zodat je veel van de oude kasseien mee op de foto hebt. En een serie foto's maken van oude deuren en ramen met in de zomer bloembakken erbij.Dan nog oude huisnummers en huisbellen en zo kan ik nog lang doorgaan. Je zult toch eens van je hart een steen moeten maken ( ) en je ogen eens goed opentrekken en dan zie je die foto's wel.
              Vicky, je bent een lieve schat !!! Nu kan ik natuurlijk niets anders dan ons begijnhof te bezoeken...

OK, geef me wat tijd - ik ben nen tragen hé...
              Groetjes, Kariboe
              * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
              Euh... deze quotering is zeer subjectief !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe
                Vicky, je bent een lieve schat !!! Nu kan ik natuurlijk niets anders dan ons begijnhof te bezoeken...

OK, geef me wat tijd - ik ben nen tragen hé...
                Groetjes, Kariboe

Thanks Kariboe en je moet je niet haasten want dat begijnhof staat er al honderde jaren en zal er nog lang staan
                Groetjes Vicky

Comment

Working...
                X