Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
't Wordt tijd dat ik nog eens naar buiten trek... Dit zijn eenvoudige maar zeer mooie foto's. Maar het zou nooit bij me opkomen om dergelijke beelden te fotograferen. Ik ZIE het gewoon niet. En nochtans : ik heb hier in de nabijheid een prachtige locatie - het Kortrijkse Begijnhof, één van de sympathiekste en gezelligste begijnhoven van het land...
Zal ik van mijn hart eens een steen maken ???
Vicky, voor mij is dit een knappe reeks, ook omdat ik dit niet 'zie' (totdat iemand de goedheid heeft ze voor mij vast te leggen)... Bij foto één stoort de overbelichting mij wel een weinig.
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Bedankt Dacale, Kariboe en bouk
Het was idd moeilijk belichten in het smalle steegje met bovenaan fel zonlicht en onderaan diepe schaduw maar 'k geprobeert er het beste van te maken
@ Kariboe : een begijnhof is een plek waar je honderden prachtige foto's kunt maken. Zelf heb ik al de begijnhoven in de buurt al gedaan in verschillende seizoenen. Heel mooi in een begijnhof is een foto heel laag bij de grond zodat je veel van de oude kasseien mee op de foto hebt. En een serie foto's maken van oude deuren en ramen met in de zomer bloembakken erbij.Dan nog oude huisnummers en huisbellen en zo kan ik nog lang doorgaan. Je zult toch eens van je hart een steen moeten maken ( ) en je ogen eens goed opentrekken en dan zie je die foto's wel.
Vicky, de Vlaaikesgang altijd moeilijk mi om in beeld te brengen zeker kwa belichting. Ofwel héél groot contrast of te weinig, maar zelden goed
Toch ben je er in geslaagd dit mooi in beeld te brengen
Niet alleen ivm de belichting maar vooral kwa compo en sfeer.
Proficiat.
@ Kariboe : een begijnhof is een plek waar je honderden prachtige foto's kunt maken. Zelf heb ik al de begijnhoven in de buurt al gedaan in verschillende seizoenen. Heel mooi in een begijnhof is een foto heel laag bij de grond zodat je veel van de oude kasseien mee op de foto hebt. En een serie foto's maken van oude deuren en ramen met in de zomer bloembakken erbij.Dan nog oude huisnummers en huisbellen en zo kan ik nog lang doorgaan. Je zult toch eens van je hart een steen moeten maken ( ) en je ogen eens goed opentrekken en dan zie je die foto's wel.
Vicky, je bent een lieve schat !!! Nu kan ik natuurlijk niets anders dan ons begijnhof te bezoeken...
OK, geef me wat tijd - ik ben nen tragen hé...
Groetjes, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment