Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Tja... Heb naderhand er nog eens over nagedacht en het is inderdaad beter van de foto 90 graden te draaien. De uitstekende 'dinges' zijn inderdaad water die over de steen lopen. Foto is eigenlijk nogal sterk ge-PSt... Zal morgen een nieuw exemplaar posten dat gekanteld is...
( Bij deze gebeurd... )
sorry maar met de uitleg erbij en de na de kanteling van de foto zie ik het nog niet hoor.
Ik weet ook graag de techniek achter de foto.
Ik heb al een ping-pong balletje op een waterstraaltje zien ronddraaien maar wat heb je gedaan om het wat-dan-ook-balletje tussen 2 waterstralen te laten hangen.
Als het uiteraard een goocheltrukske is dan moet ge het niet verklappen hoor
Als ik eerlijk ben vond ik die van gisteren beter. Twee harde waterstralen van opzij zouden inderdaad in staat zijn een balletje (mits niet van marmer en meer van het gewicht van een pingpongballetje) hoog te houden. Nu kan een straal vanonder wel een balletje hoog houden maar als er tegelijkertijd ook een straal van boven komt gaat dat natuurlijk niet meer.
Voor het beste effect zou ik de lichtreflecties van een van de stralen met de clone-tool wel aanpassen zodat het niet meer zo duidelijk is dat die straal een exacte copie is van die andere.
Is eigenlijk maar een halve foto, die gespiegeld is, vond dat wel iets hebben. Ga inderdaad nog eens proberen om die tweede straal iets aan te passen zodat het minder duidelijk dezelfde is als de andere.
Met vriendelijke groet,
Tim Tassent
Did you hear about the dyslexic devil worshipper?
He sold his soul to Santa...
Comment