Toen ik zaterdagmorgen naar de bakker ging, kwam ik daar de uitbater van dit café tegen. Hij had dringend een paar foto's nodig om in een toeristische folder te laten plaatsen. Omdat het café tegen een drukke toeristische fietsroute ligt, zit er in de zomer altijd volk op het terras. Maar omdat het daarvoor nu een beetje te koud is, zat er dus niemand
.
Voor de folder van volgend jaar zal ik in de zomer wel wat foto's gaan maken, als het wat drukker is. Maar omdat het café pas gerenoveerd is, had hij graag een paar nieuwe foto's
.

Omdat er in de namiddag niet veel sfeer inzat, ben ik tegen de avond nog eens teruggeweest.

Ik heb een tiental foto's vanuit verschillende standpunten laten afdrukken, dan moeten ze zelf maar een keuze maken
.
foto 1: 1/125sec ; f5,6 ; iso200 ; Sigma 18-50 f2,8 EX DC @ 24mm
foto2: 5sec ; f8 ; iso100 ; 18-50 @ 24mm (deel van de foto uitgesneden)
Foto3: 4sec f13 ; iso100 ; 18-50 @ 20mm

Voor de folder van volgend jaar zal ik in de zomer wel wat foto's gaan maken, als het wat drukker is. Maar omdat het café pas gerenoveerd is, had hij graag een paar nieuwe foto's

Omdat er in de namiddag niet veel sfeer inzat, ben ik tegen de avond nog eens teruggeweest.

Ik heb een tiental foto's vanuit verschillende standpunten laten afdrukken, dan moeten ze zelf maar een keuze maken

foto 1: 1/125sec ; f5,6 ; iso200 ; Sigma 18-50 f2,8 EX DC @ 24mm
foto2: 5sec ; f8 ; iso100 ; 18-50 @ 24mm (deel van de foto uitgesneden)
Foto3: 4sec f13 ; iso100 ; 18-50 @ 20mm
Comment