Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Bij bepaalde onderwerpen/afbeeldingen zal die techniek zeker werken maar hier niet zo mijn ding
Moeilijk te zeggen maar wellicht moeten de buitenranden dan allemaal scherp zijn - wat hier niet is
Ook een lichtere vlek (flare ? - of slordig iets weggekloond) links in de hoek
Groet
Peter
hartelijk dank voor jullie opmerkingen. Ik hoop met de update de commentaren ter harte te hebben genomen.
Toen ik mijn eerste beelden op BelgiumDigital durfde plaatsen, kreeg ik de raad om na het bewerken van het basisbeeld alles enkele dagen in de koelkast te plaatsen en pas na een nieuw kritisch onderzoek over te gaan tot indienen van het eindresultaat. Dat heb ik met dit beeld ook gedaan, om dan tot mijn schande te merken dat ik zo'n vloekende vlek nog over het hoofd had gezien. Mea culpa.
Cor
Comment