mijn eerste werk "stilleven fruitstuk" heb ik de techniek van Clair-Obscur toegepast. Het beeld is gemaakt met gemengd licht ( daglicht flits en led verlichting). Mijn vorige met groente is op dezelfde wijze gemaakt
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
stilleven fruitstuk
Collapse
X
-
-
-
Re: stilleven fruitstuk
Een foto is niet enkel techniek, men mag de inhoud en presentatie niet vergeten ! Dit fruit lijkt alles behalve smakelijk en statisch gepresenteerd. Ik doe niet graag afbreuk aan foto's want ieder doet z'n best en blijft altijd persoonlijk maar bij deze kon ik deze analyse niet verzwijgen. En wie weet maak ik een "verkeerde" analyse.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtEen foto is niet enkel techniek, men mag de inhoud en presentatie niet vergeten ! Dit fruit lijkt alles behalve smakelijk en statisch gepresenteerd. Ik doe niet graag afbreuk aan foto's want ieder doet z'n best en blijft altijd persoonlijk maar bij deze kon ik deze analyse niet verzwijgen. En wie weet maak ik een "verkeerde" analyse.
Hier die van mij, het statische beeld wordt minder door de ruimte gekaderd, het positioneert zich er meer in. De plaatsing van het statische beeld genereert op zich ook meer betekenissen.
Wat het fruit betreft heb ik opzettelijk niet het mooiste gekozen, ik denk daarmee ook een boodschap te geven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door D.B.D Bekijk berichtik vind het altijd fijn een analyse te krijgen, ik hoor verschillende visie over een bepaald beeld en ieder heeft gelijk. Ze hebben te minste langer gekeken dan de gemiddelde kijker.
Hier die van mij, het statische beeld wordt minder door de ruimte gekaderd, het positioneert zich er meer in. De plaatsing van het statische beeld genereert op zich ook meer betekenissen.
Wat het fruit betreft heb ik opzettelijk niet het mooiste gekozen, ik denk daarmee ook een boodschap te geven.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Comment