Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
neerbuigend kijken
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: neerbuigend kijken
Oorspronkelijk geplaatst door Bernazu Bekijk berichtMooi maar hoort dit bij "Stilleven & Abstract" ??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bernazu Bekijk berichtMooi maar hoort dit bij "Stilleven & Abstract" ??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pol parasol Bekijk berichtDit hoort bij mensen. Maar omdat TS daar vandaag al een foto gepost heeft zet hij deze hier neer. Zo omzeilt hij het forumreglement.
om tegemoet te komen heb ik mijn beeld Abstracter gemaakt
Comment
-
Onafgezien van de plaatsing vind ik de eerste wel mooi van licht en kleur. Jammer dat de voeten er niet helemaal opstaan .... toch een belangrijk lichaamsdeel voor een ballerinaMvg Philip
Comment
-
-
Het 'abstracte' beeld is minder mijn ding maar de eerste, bovenste foto vind ik wel mooi, zowel naar fotografie als (na)bewerking toe.
Dat van die voeten.... daar spreek ik me niet over uit. Misschien eens croppen zodat de voeten er helemaal niet op staan (dan kan je je afvragen waar de ballerina naar kijkt).
Dat zou me dan ook (weliswaar een héél klein beetje ) doen denken aan het standbeeld van Balzac gemaakt door Auguste Rodin.
Hij beeldhouwde de handen niet omdat hij deze niet kon weergeven zoals de mensen de handen van deze grote schrijver zouden moeten zien....
Tja, het blijft fotografie en de één ziet het zo, de ander anders hé.
Voor iedereen een fijne dag,
gr, H.
Comment
Comment