Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Als het getoonde gedeelte geen functie heeft kan men overwegen het weg te laten en enkel te focussen op het gedroogde boeket - maar is dat wel zo ?
wel, het boeket is duidelijk al jaaaren oud en ik wou dat benadrukken door een stuk van de oude schouw in beeld te laten meespelen. Voor mij hoorde die onderste punt er bij te staan. Anderen vinden dat van het goede te veel. We leven in een democratie, dus de meerderheid wint. Ik kon minstens een tweede versie aanbieden. Maar de bewerkte stenen schouwmantel wou ik in beeld laten om het vergaan van de tijd te benadrukken.
bedankt allen voor de dialoog. Leuk om het probleem van verschillende kanten te bekijken.
Je titel is 'een bruidsboeket voor jou' en dat boeket krijgt in mijn ogen te weinig aandacht.
Je kan makkelijk zien dat het hier om gedroogde bloemen gaat die al oud zijn.
Ik zou dus nog meer van de schouw durven croppen.
Comment