Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Een Gents boeketje

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Showcase] Een Gents boeketje

Uit het drukke Gentse bloemen en plantenfestijn deze uitsnit :

Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Re: Een Gents boeketje

knappe bloemenexplosie. Speciaal effect.
    mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
    nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
    https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

Comment

speciaal met die lensvervorming !

Comment

daar heeft een flinke stoeipartij plaatsgevonden in die planten denk ik
        mijn website : klik

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht
          daar heeft een flinke stoeipartij plaatsgevonden in die planten denk ik
          Ik laat mijn sporen (soms) na Peter
          Alle kijkers en schrijvers bedankt.

Comment

Raymond, nu moet je me toch even helpen en ik weet dat ik dat aan jou mag en kan vragen.
            Met de lensvertekening heb ik geen probleem, maar wel met de witte bloemen die vuil-grijs worden...wat is daar de bedoeling van?
            Natuurlijk presenteert de fotograaf zijn beelden zoals hij dat wil en in de hoop dat de kijker er ook kan van genieten. Sommige dingen kunnen gewoon als spielerei bedoeld zijn.
            Ik wil niet te diep graven, maar dit snap ik niet en als je antwoordt : gewoon voor de fun, ok dan...de andere kleurtjes kan ik wel waarderen...
            grt
            Gerrit

Comment

Het is je goed recht je visie te uiten Gerrit en als je vragen hebt moet je deze zeker stellen - beter eerst vragen bij twijfel dan een oordeel formuleren welke niet relevant is en zelfs dat volledig naast de kwestie zit ! Wat jij als "vuil" bestempelt is voor sommige blaadjes wel correct doch zijn het 'schaduw' vlekken van een of ander voor- of onderwerp in de buurt of lichtinval. IK zag dat wel en heb er gebruik van gemaakt met een persoonlijk inzicht om de sfeer wat op te krikken. Sommigen zullen daar hun twijfels bij hebben en dit onnodig vinden of niet graag zien maar dat zijn nu eenmaal de consequenties van een 'groepsbeoordeling' en daar moeten we ons bij neerleggen. Als je dieper' wil graven, en dat kan vanzelfsprekend, dan bestaat ook de mogelijkheid om een foto tot in de technische détails te gaan ontleden... maar bij mij primeert de inhoud van een beeld en de creatieve benadering (of uitwerking) de maker. Hopelijk brengt mijn uitleg je voldoende bij in antwoord op je opmerking.
              Van harte bedankt voor het kijken en de reactie, alsook aan de andere commentaren.
              Last edited by G.R.; 15 juli 2022, 10:02.

Comment

Bedankt Raymond voor de info, nu kan ik het zeker plaatsen
                grt
                Gerrit

Comment

Working...
                X