Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Towering inferno
Collapse
X
-
[Showcase] Towering inferno
BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown -
-
Re: Towering inferno
interessant, doet terugdenken aan de torenbrand in Londen en de Inno in Brussel.
voor mij mag het roze onderaan uit beeld ( ik kan het nergens mee in verband brengen, vandaar ...)mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
-
Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk berichtinteressant, doet terugdenken aan de torenbrand in Londen en de Inno in Brussel.
voor mij mag het roze onderaan uit beeld ( ik kan het nergens mee in verband brengen, vandaar ...)Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Speciaal.
Doet me denken aan de tekeningen van J.R.R. Tolkien bij zijn manuscripten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk berichtinteressant, doet terugdenken aan de torenbrand in Londen en de Inno in Brussel.
voor mij mag het roze onderaan uit beeld ( ik kan het nergens mee in verband brengen, vandaar ...)
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtHeb zo een beetje hetzelfde gevoel. Abstractatief bezig geweest !
Oorspronkelijk geplaatst door pol parasol Bekijk berichtSpeciaal.
Doet me denken aan de tekeningen van J.R.R. Tolkien bij zijn manuscripten.BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichtik kan het niet thuisbrengen ,maar toch heel creatief !BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Comment
Comment