Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Opgesloten winter
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Opgesloten winter
Tussen de tralies, zie ik het bos, maar er is licht in de verte.BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
-
Jij bent een trouwe fan Jacques en laat van je horen. Positief of negatief, steeds zonder kwetsende woorden en dat kan ik enkel bewonderen en wil je dit meedelen. Mijn gezondheid speelt me sinds 2017 parten en gaat achteruit "moet er leren mee leven", dit betekent ook dat ik geregeld afwezig zal zijn maar tot heden toe toch telkens terugkom.
Thanks voor je commentaren en vriendschap. Tot de volgende !Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Hopelijk houden "jouw tralies" je niet tegen om nog lang van het leven te genieten ...
Mooie foto die voor mij een extra dimensie heeft gekregen na wat ik gelezen heb (ik weet niet of dat de bedoeling was).Mvg Philip
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door philitalia Bekijk berichtHopelijk houden "jouw tralies" je niet tegen om nog lang van het leven te genieten ...
Mooie foto die voor mij een extra dimensie heeft gekregen na wat ik gelezen heb (ik weet niet of dat de bedoeling was).
grt
Gerrit
Comment
Comment