Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

~Missie~

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Oordeel] ~Missie~

Mijn persoonlijk gevoel wat ik met deze foto probeer uit te drukken:

Wij mensen zijn o.a. bewustzijn/ziel/energie/trilling, het is zaak is om je trilling te verhogen tot het niveau van Liefde en dat straalt dan weer uit in de wereld/omgeving.
    Dat is onze missie, een beter wereld en een betere versie van onszelf.

Rob,

Re: ~Missie~

gevoel is iets persoonlijks en veranderlijk van moment tot moment, vaak als gevolg van wat men juist voordien heeft beleefd in realiteit of door lectuur of beeld.
    Vandaar dat onze ingezonden beelden soms totaal anders geïnterpreteerd worden door de verschillende bezoekers.
    Je moet me niet van iets gruwelijks verdenken, maar het eerste dat me opviel in dit beeld was de zwarte streep in de linker hand van je figuur. Daar zag mijn (verdorven ? ) geest een wapen in. Een mes of een pistool ? Geen idee. Ik vroeg me af wat hij ging doen. Een duel in de vroege ochtend ? Who knows ...
    Je doel is bereikt : je zette me aan het denken.
    mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
    nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
    https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

Comment

Boeiende creatie !!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk bericht
        gevoel is iets persoonlijks en veranderlijk van moment tot moment, vaak als gevolg van wat men juist voordien heeft beleefd in realiteit of door lectuur of beeld.
        Vandaar dat onze ingezonden beelden soms totaal anders geïnterpreteerd worden door de verschillende bezoekers.
        Heel interessante uiteenzetting, een globale ontleding van ons denken en gedrag
        Je werk laat een opening naar een vrije interpretatie van wat je toont : Creatief denken en omzetten, hier kan ik in meegaan.
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Mooi beeld, interessante uitleg !

Comment

Mooie trilling
            mijn website : klik

Comment

Mooi artistiek en kleurrijk beeld waar het onderwerp op zoek gaat naar het onbekende.
              BD0681BE -
              Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

Comment

Krachtig beeld, het verhaal kan alle kanten op, mysterieus, melancholisch, je fantasie kan hier alle kanten op !
                Groetjes Katrien
                Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham

Comment

Working...
                X