Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Is there anybody out there ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Oordeel] Is there anybody out there ?

Re: Is there anybody out there ?

sorry, maar ik zie "out" niet in dit beeld. (maar dat zal aan mij liggen, denk ik)
    mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
    nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
    https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

Comment

Doet me aan een kunstenaar denken waarvan me nu de naam ontsnapt. Ik kan dit werk appreciëren en zie de inhoud wél zitten. Mooie verdeling ook.
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk bericht
        sorry, maar ik zie "out" niet in dit beeld. (maar dat zal aan mij liggen, denk ik)
        Sorry CMM, hoe dom van mij, ik dacht dat hier foto's beoordeeld werden en titels minder belangrijk waren.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bernazu Bekijk bericht
          Sorry CMM, hoe dom van mij, ik dacht dat hier foto's beoordeeld werden en titels minder belangrijk waren.
          Tja, misschien ben ik de dommerik, maar het eerste dat ik te zien krijg is een tekst. Bij doorklikken (weer op basis van een tekst, meer bepaald een naam die ik associeer met beelden die een gevoelsmatige reactie opwekken en bewondering), verwacht ik dus een verrassing die mijn geest opent en eventueel een totaal ander gevoel veroorzaakt dan wat ik verwachtte. Een moment van reflexie en onderzoek.
          Hier had ik dat niet : het beeld opende geen poort tot een dieper nadenken over wat dan ook. Ik heb nochtans meerdere keren opnieuw geprobeerd.
          Zoals ik initieel al schreef : het ligt aan mij; ik trek je kunstenaarschap en de technische kwaliteiten van dit beeld niet in twijfel, ik schreef alleen dat je boodschap BIJ MIJ niet doordrong. Bij G.R. en vermoedelijk bij anderen blijkbaar wel.
          Mijn reactie was -zoals steeds- geen kritiek, maar een informatief bericht. Sorry, mocht dit je gekwetst hebben.
          mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
          nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
          https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

Comment

Working...
          X