Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waanzin

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Waanzin

    Geen plak- enof kleefwerk. Puur uit decamera,wel watcontrast, licht -- en omzetten zwartwit.


    https://www.fotospotter.be
    Je suis content d’être heureux

  • #2
    Re: Waanzin

    Leuk gedaan maar wel erg druk
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

    Comment


    • #3
      Re: Waanzin

      Ja, ik weet het, het is druk, maar dat is helaas of gek genoeg ook de reële situatie. Op het punt waar ik deze foto nam voelde dit echt als waanzin. Spiegelende oppervlakte, doorkijkgangen, ... Je weet niet wat je ziet. Trouwens, ik sta ook op de foto en zelf heb ik een einde moeten zoeken ... In kleur is er nog meer chaos. Dat is echt een uitgelopen verzameling van alle kleuren...
      https://www.fotospotter.be
      Je suis content d’être heureux

      Comment


      • #4
        Re: Waanzin

        Een chaotisch beeld waar je de realiteit in verliest, dus inhoudelijk en kwa sfeer vind ik dus een knappe foto. Als het meer chaotisch is in kleur zou ik als maker deze in kleur durven presenteren, als het chaotisch is mag je dat gerust benadrukken !
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

        Comment


        • #5
          Re: Waanzin

          Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk bericht
          Trouwens, ik sta ook op de foto en zelf heb ik een einde moeten zoeken ...
          Ik dacht dat ik u wel een 4tal keren met de ellebogen wijd open in beeld zag, mits wat zoeken misschien zelfs meer.
          Ellebogen tegen het lichaam zou beter zijn voor de stabiliteit maar dat vergeet ik ook dikwijls op hét moment
          bedankt om te kijken of te reageren, frans !

          Comment


          • #6
            Re: Waanzin

            Mooie omzetting, de drukte stoort niet, integendeel!
            BD0681BE -
            Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

            Comment


            • #7
              Re: Waanzin

              prachtige verwarrende plaat..

              Rob,

              Comment


              • #8
                Re: Waanzin

                Boeiend beeld !!!

                Comment

                Working...
                X