Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Together
Collapse
X
-
-
Re: Together
Ik vraag me echt af hoe je tot zoiets komt.
Any way, zal volgens mij door zijn mysterieuze vorm en nette lijnen wel weer te zien zijn.
En dan is het een vierde?
Ideeën moet je hebben maar je moet ze ook kunnen uitvoeren, aha.
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk berichtIk vraag me echt af hoe je tot zoiets komt.
Any way, zal volgens mij door zijn mysterieuze vorm en nette lijnen wel weer te zien zijn.
En dan is het een vierde?
Ideeën moet je hebben maar je moet ze ook kunnen uitvoeren, aha.
Ewel door precies te werken, want het is een dubbele belichting binnen de camera, donkere kamer, ledlampje, maar voorafgaande
papier precies plooien, de juiste plaats om te spiegelen meten en daarna wat spelen met het licht.Groetjes Katrien
Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtErg mooi weer
De basis wat schuin leggen zal wel een bewuste keuze geweest zijn denk ik ...Groetjes Katrien
Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Katrien1957 Bekijk berichtHoe ik zoiets bekom....
Ewel door precies te werken, want het is een dubbele belichting binnen de camera, donkere kamer, ledlampje, maar voorafgaande
papier precies plooien, de juiste plaats om te spiegelen meten en daarna wat spelen met het licht.
Ik vind het weeral vindingrijk gevonden en super uitgevoerd.
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Comment
-
-
-
Comment