Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ontluiken

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Oordeel] ontluiken

Last edited by Frakske; 26 augustus 2021, 22:07.
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Re: ontluiken

Weet niet wat ik hier mis....scherpte of kleur..?
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
      Weet niet wat ik hier mis....scherpte of kleur..?
      grt,bouk.
      Dit is niet "Macro en Closeup" hé Bouk maar Stilleven en abstract ... hier kan een beetje van alles dus
      Vooral de manier van in beeld brengen en het stadium waarin het onderwerp zit zorgen voor de vervreemding, ik ben geen PS-knutselaar, ik volg dus andere wegen om tot iets te komen waar ik zelf welkan mee leven, anders had ik het niet gepost.
      Er zit wel wat scherpte in het centrum maar door de vorm en de structuur van het onderwerp zal dit niet zo opvallen.
      Misschien zit het voor jou nog wat te dicht bij de realiteit waardoor je tot deze conclusie komt ?
      Bedankt in elk geval voor jouw reactie
      Last edited by Frakske; 27 augustus 2021, 07:22.
      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Mooie omzetting!
        BD0681BE -
        Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

Comment

Het woord "knutselen" dient als hobby-gebruik - een bezigheid in vrije tijd - en dankzij PS worden er héél veel artistiek werken uitgevoerd en dagelijks gepresenteerd, meestal uit professioneel standpunt. Begrijp me niet verkeerd, ieder doet z'n ding en als we maar in de buurt komen van wat we willen realiseren mogen we ons gelukkig prijzen gelijk met welke materialen, camera's en programma's. Jou foto vind ik met de scherptediepte heel subtiel uitgewerkt, een foto om de inhoud iets langer te bekijken, en zwartwit vind ik dikwijls fantastisch in expressie - knap !
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Ik persoonlijk vind de bloem wel mooi en scherp in het midden maar............de achtergrond zou voor mij een beetje lichter mogen maar dat zijn natuurlijk futiliteiten.

Comment

Mooi met een goede omzetting, scherpte zit goed
              Groeten Andre

Comment

Working...
              X