Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Rainbow glasses
Collapse
X
-
-
Re: Rainbow glasses
knap kleurenwerk.mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
Comment
-
Heel mooi afgewerkt!BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Comment
-
De bedenkingen over de debatten regenboogkleuren kwamen net als bij Frakske ook direct in mij op bij het verschijnen van de foto en je hebt er blijkbaar een paar glazen wijn bij gedronken ! Steeds goed afgewerkt doch fel van kleur en denk inhoudelijk je voorstelling te begrijpen - ben niet zeker.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
-
-
Hartelijk bedankt, voor de fijne reacties
@G.R. Raymond dat is een foto genomen in okt.2018, die zat nog in mijn archiefje, kwam hem per toeval tegen, dus ik had toen geen inhoudelijke gedachten bij, enkel spelen met kleur en glas maar idd nu is hij heel actueelGroetjes Katrien
Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Katrien1957 Bekijk berichtHartelijk bedankt, voor de fijne reacties
@G.R. Raymond dat is een foto genomen in okt.2018, die zat nog in mijn archiefje, kwam hem per toeval tegen, dus ik had toen geen inhoudelijke gedachten bij, enkel spelen met kleur en glas maar idd nu is hij heel actueelKunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Prachtig! Proficiat met je HoF!
Comment
-
Comment