Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Het bruin vermoeden ...
Collapse
X
-
-
Re: Het bruin vermoeden ...
ik weet niet wat het is....? maar ik vind het wel mooi... ik dacht eerst aan koffiebonen, maar lijkt mij niet..
Rob,
-
Ook geen idee wat het mag zijn, dacht eender aan gewone boontjes die hij over enkele weken gaat zaaien ... maar dat is het ook niet maar waarschijnlijk iets plantaardige
Wel een leuk beeld !bedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
Mooie bewerking van... pompoenzaad?? granaatappel?? Wie weet??BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Comment
-
-
-
Door de kleur op het verkeerde been gezet. Paprika dus . Proficiat met je mooie bewerking in de HOF!
Comment
-
Ontdekt in de Hof.
Een opvallende foto. Abstract en mooi. Als je niet weet wat het is ook nog mysterieus.
Maar de foto blijft hangen.
Proficiat met je HoF" In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)
Comment
-
Proficiat met je HoFplaat(s)!BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Comment
-
-
een heel mooi beeld, zonder je uitleg kon ik ook niet uitmaken wat het was, een heel terechte Hof plaats, proficiatZo veel mensen, zoveel meningen
Groetjes Francine
Comment
Comment