BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Oorspronkelijk geplaatst door JumpingjacquesflashBekijk bericht
Aantrekkelijk beeld!
En toch ontbreek er voor mij iets, de kracht (expressie) van het beeld of misschien de subtiliteit die dit onderwerp zou kunnen verdragen. Waarom ik deze dan plaatste : Waarschijnlijk een beetje uit frustratie daar ik het gewenste resultaat maar niet op het scherm kreeg na vele (mis) behandelingen !?
Jacques en Rob, oprechte dank voor de reactie.
En toch ontbreek er voor mij iets, de kracht (expressie) van het beeld of misschien de subtiliteit die dit onderwerp zou kunnen verdragen. Waarom ik deze dan plaatste : Waarschijnlijk een beetje uit frustratie daar ik het gewenste resultaat maar niet op het scherm kreeg na vele (mis) behandelingen !?
Jacques en Rob, oprechte dank voor de reactie.
ik kan je wel zeggen wat mijn allereerste gedachten was bij het zien van deze foto, ik dacht even dat het goudvissen waren en dan had het wel leuk geweest dat er 1 oranje gekleurd was.. maar jij doet sowieso niet zo vaak iets met kleur en bovendien lijken het geen goudvissen dus heb ik maar niks gezegd..
Comment