Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Een tulpje in de Leuvense stadskleuren
Collapse
X
-
-
Re: Een tulpje in de Leuvense stadskleuren
Heel mooi Frans...kleuren komen goed uit in die donkere bg...
Groeten
Freddy
Comment
-
Heel mooi gefotografeerd, Frans, heel knap, alleen zou ik de tulp een paar cm hoger in beeld zetten, vind de ruimte bovenaan nogal groot...wel vierkant behouden... (mijn gedacht hé)
grt
Gerrit
Comment
-
Heel mooi in beeld gebracht...de bijna zwarte achtergrond versterkt hier heel mooi het kleurenspel..
Rob,
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtDe Leuvense kleuren zijn geslaagd en gaan met de aandacht lopen maar worden zij steeds ondersteund door of opgehangen aan een 'grijze' stok ?bedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
De bloem staat prachtig in beeld.
Van de BG ben ik minder fan.
Ik had hem liever helemaal zwart gezien, maar ik weet dat jij dat niet zo mooi vindt.groetjes, moniq (BD1321BE)
A picture paints a thousand words
Comment
-
Heel mooi beeld. Ik ben zelf niet zo fan van combinatie van ZW/W met kleur. Dus had nog liever ofwel ZW/W ofwel helemaal kleur gezien, maar het is gewoonweg een mooie foto.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Black Fly Bekijk bericht... Ik ben zelf niet zo fan van combinatie van ZW/W met kleur. Dus had nog liever ofwel ZW/W ofwel helemaal kleur gezien, ...bedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
Comment