Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Een potje gezondheid

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Oordeel] Een potje gezondheid

grtn
    WvMM

Re: Een potje gezondheid

Vraagt wat meer ruimte en controle van de reflecties.
    BD0681BE -
    Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

Comment

mooi kleurenspel....
      Je zou idd iets meer ruimte kunnen nemen en qua de belichting/flits wat zachter maken zodat je geen onnodige witte plekken krijgt.

Rob,

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door natuurfreak Bekijk bericht
        mooi kleurenspel....
        Je zou idd iets meer ruimte kunnen nemen en qua de belichting/flits wat zachter maken zodat je geen onnodige witte plekken krijgt.
        Mee eens, iets meer ruimte kan wonderen doen.
        Wat mij hier meer stoort dan de lichtvlekken dat zijn die 2 voorste noten die onscherp zijn.
        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Ik mis een beetje het 'fruitige' mocht wat frisser mi,niettegenstaande aandachttrekkend.
          vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

De belichting beter inschatten kan deze foto verbeteren. Iets meer ruimte zou kunnen. Toch een mooi stilleven.
            Fruit en groenten legt men beter eerst in de frigo (of even de diepvriezer) dan krijgt men een softere look op de ingrediënten en wordt de reflectie gereduceerd. Zo maken profs stillevens van dergelijke voor- en onderwerpen
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Een beetje krap gekaderd maar wel heel mooi gedaan, ik hou van de kleuren in deze, het licht ja mij stoort het niet die vlekjes, maar volgens de regels van de kunst is wat minder reflexie misschien mooier.
              Zo veel mensen, zoveel meningen
              Groetjes Francine

Comment

Working...
              X