Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: Trollenwandeling in De Schorre (Boom) op 12 april 2025.
ik ben hier niet zo gek op; vermoedelijk omdat ik zonder de uitleg niet zou weten waar het om gaat en het ook bij mij geen associatie met iets oproept. Maar dat is ook omdat we verschillende personen zijn.
ik ben hier niet zo gek op; vermoedelijk omdat ik zonder de uitleg niet zou weten waar het om gaat en het ook bij mij geen associatie met iets oproept. Maar dat is ook omdat we verschillende personen zijn.
Bedankt voor je reactie....
Ik heb overigens liever dat iemand zegt dat hij het niet mooi vindt dan dat er zonder te reageren weer wordt weg geklikt. Het liefste heb je natuurlijk dat ze het mooi vinden maar dat zou een illusie zijn vanwege de ontelbare verschillende smaken. Ik weet overigens niet precies wat de definitie van abstract is maar volgens mij herken je dan ook niet altijd precies wat het is... vandaar mijn overweging om het hier te plaatsen..
BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Comment