Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Leuk gedaan !
Maar de koeien zijn blijkbaar niet onder de indruk
Er is er 1 die omkijkt en die denkt, 'Oh daar heb je die Alien weer'...
Misschien komt hij daar wel vaker langs en ben ik er op dit moment toevallig om het vast te leggen... Misschien komt hij wel melk halen en is hij inmiddels bevriend met de koeien..
een beetje je fantasie de vrije loop laten gaan met dit soort foto's..
In Limburg is er laatst eentje aangereden, dus nu zijn ze nog maar met twee.
Geen probleem... Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat als er 1 stuk gaat (bijv. door een aanrijding) er automatisch een lockdown in hun systeem in werking gaat en dat de unieke code naar de Andromedanevel wordt verzonden via een bestaand wormgat en binnen 5 milliseconden komt er een duplicaat terug op aarde die hem afwisselt. Zo blijft de roedel ufonouten in stand.. Dat biedt voor ons weer een kans om ze vast te leggen... Ik lig al vast klaar in het weiland...
Comment