Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
mooi gedaan de stralenbundel is wel wat breder dan de lichtopening in de UFO
haha, ja, dat zag ik ook... maar had toen geen zin meer om het aan te passen, ik dacht, wat ik ook doe echt realistisch wordt het voor de meeste mensen toch niet, dan mag deze wonderlijke onvolkomenheid qua stralenbundel er ook best zijn, ook om het voor mezelf goed te praten en te berusten in mijn luiheid.. haha
BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Maar ik weet wel hoe groot madeliefjes en paardenbloemen ongeveer zijn en in verhouding kan je hier toch een en ander inschatten ...
ik bedoel dat een vliegende schotel best klein kan zijn... we weten niet hoe groot die mannetjes zijn... misschien wel 8 cm... wij meten alles af na menselijke maatstaven.. hoop dat je nu begrijpt wat ik bedoel..
dus in die zin zou het best kunnen.. qua grootte van de ufo..
Last edited by natuurfreak; 18 december 2020, 10:16.
Comment