Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
091
Collapse
X
-
-
Re: 091
Heel leuk...De kookpot lijkt wel een koppie met een lange neus/oogje en een petje..
Rob,
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
Oorspronkelijk geplaatst door natuurfreak Bekijk berichtHeel leuk...De kookpot lijkt wel een koppie met een lange neus/oogje en een petje..
Rob,
Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk berichtVooral grappig!
Oorspronkelijk geplaatst door Andrevl Bekijk berichtLijkt wat op Pinochio, knap gezien
Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk berichtIk vind de belichting niet zo geslaagd.
Heb je geflitst of is dit laag zonlicht ?
Ik zie groene lichtspikkeltjes in het gras en de kubus lijkt wel platgedrukt - ik zou zeggen geflitst
Peter
Niet geflitst en geen laag zonlicht.
Ik zie de lichtspikkeltjes ook en het plat gedrukte; zal waarschijnlijk komen door gebruik van de tele 400mm.BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Francine Versluys Bekijk berichtEen leu en grappig beeld, mooi gezienBD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Comment
Comment