Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ik wil u hier even een andere mogelijkheid aanreiken:
voor het linker graf staat een bloem die een beetje voor een grafsteen hangt, als je die uit een laag standpunt van dichtbij met en groothoek in beeld brengt zodanig dat je de volgende rijen ook mee in je beeld krijgt dan krijg je beslist een sterker beeld
Ik wil u hier even een andere mogelijkheid aanreiken:
voor het linker graf staat een bloem die een beetje voor een grafsteen hangt, als je die uit een laag standpunt van dichtbij met en groothoek in beeld brengt zodanig dat je de volgende rijen ook mee in je beeld krijgt dan krijg je beslist een sterker beeld
de uitvoering liep niet van een leien dakje want ik heb geen uitklapbaar scherm op mijn toestel en met de jaren is de grond altijd wat lager gaan liggen (;>). Ik heb er nog andere opnames gemaakt, maar dit leek me nog de beste. Teruggaan voor niewe beelden zie ik momenteel niet zitten : de zone is rood gekleurd en 600km enkele reis kruipt ook niet in de kleren. Ervaring en adviezen meenemen voor een volgende gelegenheid, dat zal ik zeker doen.
In jouw buurt (min of meer) zijn er toch genoeg vergelijkbare kerkhoven ...
En dat liggen ... oefenen hé bij mij is de grond hoger gekomen, ik ben met de jaren al 1 cm gekrompen
Comment