Een bloemetje uit den hof gefotografeerd met de hulp van een fijn takje en twee waterdruppels:
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Cosmos Bipinnatus
Collapse
X
-
[Showcase] Cosmos Bipinnatus
Labels: Geen
-
-
-
Re: Cosmos Bipinnatus
Oorspronkelijk geplaatst door Marsje Bekijk berichtmooi uitgevoerd, in één opname?
Er zit hier ook maar één bloem in de achtergrond (steeltje door een stuk gekleurd papier gestoken, dat is de achtergrond), de belichting, een Ledgo lichtpaneeltje, zit achter het takje en de kamer was verder zoveel mogelijk verduisterd om ongewenste reflecties in de druppels te vermijden. De achtergrond in de druppel, dat is het papier achter de bloem, de rest van de achtergrond is eigenlijk de bloem zelf.
Het enige probleem was dat ik er niet op gelet had dat de auto iso aan stond, achteraf zag ik dat deze foto gemaakt is op iso 6400.
Maar eigenlijk zat er niet veel ruis in de foto, alleen zouden de fijne details nog wat beter uitgekomen zijn als ik de iso lager had ingesteld.
Ik maak soms ook nog fouten, nu is dat waarschijnlijk omdat ik de laatste maanden veel te weinig foto's heb gemaakt (ik fotografeer vooral evenementen, maar die waren er dus niet...).
Deze foto (en de foto's van de bubbels) heb ik gemaakt voor een thema dat opgelegd was door de fotoclub, en daar zijn die foto's vorige week besproken (eerder mag ik ze nergens laten zien, want ze worden anoniem gejureerd door alle aanwezige clubleden).http://barthuysmans.smugmug.com/
BD0338BE
Comment
-
-
Mooi en knap gedaan, en ik moest ook gelijk aan een bril denken. Elton John moet je zoiets niet laten zien.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Mooi creatief beeld, en leuk om te lezen hoe het tot stand gekomen is.
Comment
Comment