update
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Rust roest
Collapse
X
-
-
Re: Rust roest
he, dat is al een tijdje geleden !
goed opgemerkt, knappe opnamehoek. Persoonlijk zou ik aan het laaste stuk roest rechts stoppen (omdat het verder te donker is om iets te onderscheiden).mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
-
Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk berichthe, dat is al een tijdje geleden !
goed opgemerkt, knappe opnamehoek. Persoonlijk zou ik aan het laaste stuk roest rechts stoppen (omdat het verder te donker is om iets te onderscheiden).vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk berichtbedankt voor je reactie! de Covid 4 rus had mij serieus te pakken; Ik haal nu alles uit het leven dat ik bijna kwijt was!
Groetjes,
XavierCanon R6 + 60D en enkele stukken glas (Ook een GSM...)
Sinds mijn pensioen, medewerker en sinds kort, bestuurslid.
Laat de commentaren maar komen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk berichtbedankt voor je reactie! de Covid 4 rus had mij serieus te pakken; Ik haal nu alles uit het leven dat ik bijna kwijt was!
De eerste geeft mij het beste verhaal en vind het ook goed afgewerkt !Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Voor mij ook de bovenste. Fraaie contrasten en ritme. Vanuit dat ritme is de donkere hoek een mooi rustpunt.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
-
De originele vindt ik ook het beste. Mooi beeld.
Comment
Comment