Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Between
Collapse
X
-
-
Re: Between
Het lichtspel vanaf de middenbol met verloop naar rechts heeft iets magisch wat me zeer fascineert, en dit mankeert links in de foto, ik vraag me bij dit beeld 'waarom'. Ook bij het bloempje heb ik zo mijn twijfels vanwege de gebruikte voorwerpen.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
-
Bedankt Raymond voor je reactie, is een idee om met verschillende geometrische figuren verschillende abstracte stillevens te maken, zit nog
in zijn proeffase..... nog wat opborrelen .....dus mss zonder bijkomend itemGroetjes Katrien
Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham
Comment
-
Op zoek naar eens wat anders kan het niet altijd meteen super zijn,
Dit is goed maar nog niet op het niveau dat we gewoon zijn, ik ben er gerust in, dat komt nog .
Dat bloempje loopt inderdaad verloren in al dat strakke, het zal wel bedoeld zijn als Eye-catcher maar voor mij is het ook eerder onlogisch bij de andere onderdelen.
De bg zou ik ook egaler grijs houden ... maar eigenlijk heb ik maar 1 boodschap: ga je gang en laat je fantasie maar de vrije loop ...
wie zijn wij om die fantasie te willen gaan dresseren, daar kan het alleen slechter van worden ... vrijheid - blijheid !bedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Katrien1957 Bekijk berichtBedankt Raymond voor je reactie, is een idee om met verschillende geometrische figuren verschillende abstracte stillevens te maken, zit nog
in zijn proeffase..... nog wat opborrelen .....dus mss zonder bijkomend item
Mijn analyse is steeds eerlijk en open ... Doe maar rustig verder Katrien !Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtGraag zou ik over dergelijke voorstellingen willen praten, debatteren onder vier ogen met de maker want daar komen zeer interessante opmerkingen uit. Dit gaat hélaas niet op deze manier omdat het afstandelijk leest en weinig opbeurend klinkt met gevaar voor misverstanden.
Mijn analyse is steeds eerlijk en open ... Doe maar rustig verder Katrien !
Ik ben voor een groot stuk autodidact en heb heel veel geleerd van de gekregen opmerking hier op BD door die met een open mind te lezen.
Jammer dat er een groot stuk van dit prachtig forum verloren is gegaanLast edited by Katrien1957; 2 juli 2020, 08:59.Groetjes Katrien
Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham
Comment
Comment