Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Applecake
Collapse
X
-
-
Re: Applecake
Met het standpunt van bovenaf heb ik het wat moeilijk en de roestplaat ontneemt me de aantrekkelijkheid tot het onderwerp en hierdoor ook de eetlust die dergelijke voorwerpen zouden moeten oproepen. Ben nu heel streng geweest katrien, food-fotografie (zoals ze dat nu noemen) heb ik bij een beroeps nog meegemaakt en vandaar deze beoordeling. Nochtans zijn afwijkingen aanbevolen zeker in de compo, dus neem mijn praatjes hier maar voor wat ze zijn doe mijn best en ben eerlijk in mijn gevoelens !Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
@G.R. Raymond ik waardeer dit ten stelligste, uit commentaren moet men leren of deze nu positief of negatief zijn.....en ze leren aanvaarden
zo kan je ook het beste uit jezelf halen, nooit te oud om te leren
@Frakske .....zou zeggen laat het je smaken maar deze zijn al veroberdGroetjes Katrien
Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham
Comment
-
doet me goesting krijgen. Voor mij niks mis met standpunt en achtergrond alleen zou ik het misschien iets krapper gekaderd hebben.Albums
Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.
Comment
-
akn zomaar gepresenteerd worden in het betere restaurant wat mij betreft qua food-compo, heb er ook zin van gekregende dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS
Comment
-
-
ik ken er niks van maar volg ergens Raymond zijn uiteenzetting wel...
Groetjes
Freddy
Comment
-
Ik krijg er honger van, dus opdracht geslaagd. Mooi beeld.
Comment
Comment