Een stileventje met wat kersenbloempjes
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
3 op een rij
Collapse
X
-
-
-
Re: 3 op een rij
heeel mooi gespeeld met scherptediepte hier, mooie kleuren van bloem en blad ook!!!
vind 1 dingetje spijtig, en dat is de donkere achtergrond, deze maakt de plaat iets te duister naar mijn gevoel, en dat verdient dit mooie onderwerp eigenlijk niet.
ik begrijp wel dat het wit van de vaasjes eruit moet springen, maar misschien moet er een iets vrolijker tintje op de achtergrond? misschien helpt een wit vignet ipv een zwart al, just a thought...de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS
Comment
-
knap hoe jij die simpele dingen weet op te stellen en te fotograferen frans....
Groetjes
Freddy
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stevwout Bekijk berichtheeel mooi gespeeld met scherptediepte hier, mooie kleuren van bloem en blad ook!!!
vind 1 dingetje spijtig, en dat is de donkere achtergrond, deze maakt de plaat iets te duister naar mijn gevoel, en dat verdient dit mooie onderwerp eigenlijk niet.
ik begrijp wel dat het wit van de vaasjes eruit moet springen, maar misschien moet er een iets vrolijker tintje op de achtergrond? misschien helpt een wit vignet ipv een zwart al, just a thought...
Een kleurige achtergrond bij wit zie ik niet zo meteen zitten maar iets dat niet dominant is moet kunnen, extra probleem: ik heb maar alleen een redelijk groot wit en een redelijk groot zwart karton, misschien moet ik eens op strooptochtbedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door freddy69 Bekijk berichtknap hoe jij die simpele dingen weet op te stellen en te fotograferen frans....
Groetjes
Freddy
Als je met weinig spullen werkt dan ga je uw beeld ook niet snel overladen en dat is een voordeel in veel gevallen vind ikbedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtIk probeer gewoonlijk beelden te maken zonder daar geld voor uit te geven, die vaasjes kreeg ik van iemand op een rommelmarkt gratis voor niks toen ik vroeg wat ze moesten kosten
Als je met weinig spullen werkt dan ga je uw beeld ook niet snel overladen en dat is een voordeel in veel gevallen vind ik
Comment
Comment