Een surrealistische variatie op een vuile plasticfles in een bosgracht.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Compart 21
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Compart 21
De vervuiling van de natuur op die manier goed aangekaart, het ziet er wel echt een giftig zooitje uit dat nog net het hoofd boven water houdt.
Het is jammer dat de mens zo een nestvervuiler is hé ...bedankt om te kijken of te reageren, frans !
-
Knap beeld Raymond....een problematiek die eens op een giftig manier mag gebracht worden, zal mss nog tot nadenken brengen !Last edited by Katrien1957; 24 april 2020, 14:35.Groetjes Katrien
Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bernazu Bekijk berichtIk ga er nog eens op reageren Raymond, hij staat nu toch weer bovenaan, gewoon omdat ik het een toffe foto vind en een goeie bewerking. Die fles hoort daar gewoon.
Comment
-
wel mooi hoe de fles contrasteert met de natuur in deze, goed over nagedacht en gebracht!!de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS
Comment
Comment