Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
knap werk. Houdt de aandacht vast.
De wandelvloer loopt horizontaal, maar mijn gevoel vraagt om de rechter zijde toch wat omhoog te brengenen het platform in de trap horizontaal te brengen ?
knap werk. Houdt de aandacht vast.
De wandelvloer loopt horizontaal, maar mijn gevoel vraagt om de rechter zijde toch wat omhoog te brengenen het platform in de trap horizontaal te brengen ?
ja ik heb iets gedaan waarvan ik dacht dat het niet zou opvallen ,maar het zou natuurlijk BD niet zijn om alle fijne details te ontdekken ,en het klopt helemaal wat je zegt ,ik dacht dat het mooier zou zijn als ik de wandellijn horizontaal zou zetten maar had geen rekening gehouden met het feit dat de treden naar beneden af zou lopen ,nu heb ik de originele uitsnede geplaatst , eigenlijk vind ik dat best fijn dat men zo kritisch naar een foto kijkt en ik heb terug iets bijgeleerd ,onderschat de kijker niet
ja ik heb iets gedaan waarvan ik dacht dat het niet zou opvallen ,maar het zou natuurlijk BD niet zijn om alle fijne details te ontdekken ,en het klopt helemaal wat je zegt ,ik dacht dat het mooier zou zijn als ik de wandellijn horizontaal zou zetten maar had geen rekening gehouden met het feit dat de treden naar beneden af zou lopen ,nu heb ik de originele uitsnede geplaatst , eigenlijk vind ik dat best fijn dat men zo kritisch naar een foto kijkt en ik heb terug iets bijgeleerd ,onderschat de kijker niet
het was zeker geen kritiek ! ik vond en vind dit prachtig; alleen ging mijn hoofd spontaan wat schuin naar het beeld kijken om het perspectief te krijgen dat het gewoon is. Thanks voor de reactie. Leuk dat er over een mening nagedacht wordt (alvorens te aanvaarden of te verwerpen : ieder zijn gedacht, zeg ik maar)
Comment