Toch drie appreciaties vergaard waarvoor dank want dergelijke foto's zijn altijd een beetje apart.
Ik denk dat je wel meer dan 3 appreciaties vergaard hebt. Ook ik ben een paar keer naar de foto komen kijken alvorens iets neer te schrijven. Voor mij is dit een beeld waar je eerst een paar keer naar moet kijken. Het is op zijn minst speciaal, en ik kan het zeker waarderen.
Ik denk dat je wel meer dan 3 appreciaties vergaard hebt. Ook ik ben een paar keer naar de foto komen kijken alvorens iets neer te schrijven. Voor mij is dit een beeld waar je eerst een paar keer naar moet kijken. Het is op zijn minst speciaal, en ik kan het zeker waarderen.
Dank je Tom en ook Josca. Het gaat hem niet over het vergaren van reacties hoor - het is geen wedstrijd - gewoon omdat grafische foto's over 't algemeen weinig waardering krijgen daar ze niet met fotografie worden vergeleken door bepaalde kijkers wat hun goed recht is. Ik ben geen voor- noch tegenstander van enige categorie, genre of vorm, beoefen ze zelfs heel graag en voor alles zijn er geïnteresseerden !
Comment