Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ecologische voetafdruk ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Oordeel] ecologische voetafdruk ?

gevolg gevend aan opmerkingen na "Uit de weg, hier komt de Mens" hierna een beeld van de primitieve mens (blote voet) naast de hoog-technologische (Teva sandaal) met de vraag wiens ecologische voetafdruk het grootst zou zijn.
    Toen ik dit probeerde met een maatje 36, bleek de Teva amper sporen achter te laten in het zand. Ik zag me dus verplicht de scene te hernemen met een maat 44 (met meer kg)
    wegens de verwijzing naar technologie heb ik hier niet geopteerd voor zwart/wit

mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
    nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
    https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

Re: ecologische voetafdruk ?

deze vind ik minder geslaagd, persoonlijk vind ik dit beeld een warboel ondanks uw verhaal.ik denk dat het onderste deel in het vierkant al genoeg zou zijn.

Comment

Je inzicht en idee is schitterend te koppelen aan de foto. Een foto voor de galerij !
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door D.B.D Bekijk bericht
        deze vind ik minder geslaagd, persoonlijk vind ik dit beeld een warboel ondanks uw verhaal.ik denk dat het onderste deel in het vierkant al genoeg zou zijn.
        tja, natuurlijk is die minder dan de vorige (naar mijn goesting toch) : het is niet voor niets dat ik de andere toonde. Deze stuurde ik enkel omdat jij er naar vroeg. Wat enkel het onderste deel betreft : volledig akkoord, zeker in combinatie met deze titel. Maar vermits dit beeld als aanvulling kwam van de eerste zending, moest ik maximaal het vorig patroon volgen, vandaar de meerdere stappen. En sorry, maar omdat ik er zelf niet volledig achterstond, heb ik de zandsporen niet gephotshopt, wat inderdaad de essentie van het beeld wat verstoort. Maar die tijd kon ik beter voor andere dingen gebruiken.
        mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
        nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
        https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk bericht
          tja, natuurlijk is die minder dan de vorige (naar mijn goesting toch) : het is niet voor niets dat ik de andere toonde. Deze stuurde ik enkel omdat jij er naar vroeg. Wat enkel het onderste deel betreft : volledig akkoord, zeker in combinatie met deze titel. Maar vermits dit beeld als aanvulling kwam van de eerste zending, moest ik maximaal het vorig patroon volgen, vandaar de meerdere stappen. En sorry, maar omdat ik er zelf niet volledig achterstond, heb ik de zandsporen niet gephotshopt, wat inderdaad de essentie van het beeld wat verstoort. Maar die tijd kon ik beter voor andere dingen gebruiken.
          ja ik begrijp u, maar ik had gedacht aan blote voeten van een kind of een vrouw en geen sandalen maar dat was mijn verbeelding daarom de teleurstelling, en een foto voor galerie? ik stel voor in Nederland kan je vanaf 2000 euro een plaatje huren in de galerij wie weet is dat iets voor deze

Comment

Working...
          X