Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Een macronisch abstract geval dus hoort hier evengoed thuis naar mijn gevoel. Een ingewikkelde structuur met kleuren die aandacht opeisen, de nieuwsgierigheid zal nazinderen.
De kleuren zijn wel wat aangedikt om het abstracte in het lijnenspel wat te accentueren. Zo'n felle viooltjes heb ik niet in de tuin staan
Ik vind die verborgen structuren, die je pas begint waar te nemen bij een sterkere vergroting, steeds knap en fascinerend om zien.
Ze mooi in beeld brengen is vaak lastig omdat je heel moeilijk een totaalcompositie door je lens kan zien vanwege de zeer smalle DoF. Maar het is wel fun en verrassend om te doen.
Last edited by Kurrrt; 30 juli 2019, 15:56.
Reden: Typo's
Comment