Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Een moeilijk in te kaderen onderwerp om dit op deze manier weer te geven volgens mijn inzicht, ofwel ruimer ofwel nog closer. Het verteld wel iets (informatie) en de kleuren kan ik ook appreciëren.
Een moeilijk in te kaderen onderwerp om dit op deze manier weer te geven volgens mijn inzicht, ofwel ruimer ofwel nog closer. Het verteld wel iets (informatie) en de kleuren kan ik ook appreciëren.
bedankt voor jullie input en kijk op het onderwerp.
ik heb geprobeerd om enkel roest te tonen, maar dan verloor ik de herkenning van het kanon (en dus de geldverspilling en zinloosheid en ...) Maar verwerkt in een serie kan ik jullie voorstel wel kwijt. Thanks
Comment