I see it, I feel it, I do it my way
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Berg-verlichting
Collapse
X
-
[Showcase] Berg-verlichting
I see it, I feel it, I do it my wayKunst is genieten - genieten is een kunst !
Labels: Geen
-
-
Re: Berg-verlichting
Ik heb al mijn brilletjes geprobeerd en er is er geen enkele bij waarmee ik het goed vind.
zonder bril en halfdichtgeknepen ogen is uiteindelijk de iets betere versie voor mijbedankt om te kijken of te reageren, frans !
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtIk heb al mijn brilletjes geprobeerd en er is er geen enkele bij waarmee ik het goed vind.
zonder bril en halfdichtgeknepen ogen is uiteindelijk de iets betere versie voor mij
Ik was tijdens de omzettingen op een bepaald moment verrast door het 'lichteffect' op het onderwerp en wou dit nu toetsen aan de visie van de kijkers - voor mij blijft ie zeer speciaal uiteraard.
Tom, Frans en Sien oprechte dank voor jullie mening.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Ik weet niet of ik hem goed vind, maar ondertussen heb ik hem 3 keer in detail bekeken. Er zijn hier weinig andere foto's waar ik dat hier bij doe. In dat opzicht is het dus zeker geslaagd.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomVdP Bekijk berichtIk weet niet of ik hem goed vind, maar ondertussen heb ik hem 3 keer in detail bekeken. Er zijn hier weinig andere foto's waar ik dat hier bij doe. In dat opzicht is het dus zeker geslaagd.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtGewoon je mening zeggen Tom dat is voldoende en lees ik met respect ! Niet te lang naar kijken Tom, denk aan je gezondheid
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtGewoon je mening zeggen Tom dat is voldoende en lees ik met respect ! Niet te lang naar kijken Tom, denk aan je gezondheid
Comment
-
Een heel aparte benadering van de bergflanken, eentje om meer dan eens te komen kijken!
Het heeft iets maar ik kan niet het definiëren wat mij aantrekt in dit beeld, mss de hardheid van het gebergteGroetjes Katrien
Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham
Comment
Comment