Update: de horizontale versie.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Push the button
Collapse
X
-
Update: de horizontale versie.
Last edited by Nathalimage; 16 juni 2019, 13:03.Labels: Geen
-
-
-
Re: Push the button
De horizontale versie is top.
De verticale voelt inderdaad heel onnatuurlijk aan.
Comment
-
Een zeer interessante opname maar een wringt inderdaad iets, de presentatie komt in beide voorstellingen wat onnatuurlijk over wat in abstract tot een mogelijkheid behoord... maar toch Nathalie !?Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtEen zeer interessante opname maar een wringt inderdaad iets, de presentatie komt in beide voorstellingen wat onnatuurlijk over wat in abstract tot een mogelijkheid behoord... maar toch Nathalie !?
Eigenlijk was de bedoeling wat de titel zegt: "Push the button", vandaar dat ik hem verticaal had gedraaid, zodat het wat lijkt op een knop waarop je kan drukken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nathalimage Bekijk berichtGeen idee wat het is... het is nochtans een natuurlijke foto, waterdruppel op een bloemblaadje met de tuin in de achtergrond...
Eigenlijk was de bedoeling wat de titel zegt: "Push the button", vandaar dat ik hem verticaal had gedraaid, zodat het wat lijkt op een knop waarop je kan drukkenKunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
-
Mooi geprobeerd maar ik mis scherpte op de druppel :-)Vriendelijke groet, laGrange
http://lagrange.1x.com
"You don't take a photograph, you make it" Ansel Adams
Comment
-
Tof beeld met die reflecties!
Grt, Ingrid.Ingrid Vekemans Photography
Kleinschalige Fotografieworkshops, Fotosafari's en Privé Coaching
http://www.ingridvekemans.com
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtKan je visie en gevoel volkomen begrijpen Nathalie en dat heb je zo goed mogelijk uitgewerkt maar de visie en gevoelens van een kijker spelen ook mee in een analyse. Bij mij blijft het beeld wringen. Struikel niet over één beeld, er zullen nog wel goede tot heel goede op het scherm verschijnen, is het niet ?
Comment
Comment