Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
Oprechte dank voor je mening Frans. We kunnen al eens van visie verschillen hé, geen probleem. Sinds ik met de alomgekende ziekte ook ben geconfronteerd heb ik tijdens de passieve momenten - onderzoek en behandeling en bijwerkingen - me beziggehouden met het zoeken naar artistieke creaties in het genre 'surrealisme' tot ik mijn bewerkingen goed vond zoals ik het wou zien, voelen en weergeven. Het was ook mijn bedoeling toch voeling te houden met de realiteit (herkennen), maar gezien de grote of kleine afwijkingen plaats ik deze foto's bij "stilleven en abstract" en voorzie ze ter info van een begeleidende slogan onderaan de foto, wat in principe niet hoeft te gebeuren, maar ja...
Comment