Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De titel ontsnapt mij , maar het beeld heeft iets dat je er blijft naar turen, de knappe bewerking en prachtige tinten samen met een mooie compo zijn
Dat is niet verwonderlijk Katrien, je moet het beeld heel goed afspeuren om het te ontdekken. Ten tweede kwam de gedachte ook in me op dat je na een paar "carlbergskes" misschien de wereld ook in deze context zou kunnen verschijnen (lol).
Katrien en Andre, beiden mijn waardering voor jullie schrijven.
Gelukkig is er nog het recht op vrije meningsuiting!
Ook een foto is dit op de eerste plaats voor de fotograaf, de kijker fantaseert zijn eigen verhaal.
Het is sowieso anders
Fotograferen
kleuren en smaken, elk zijn ding
compromissen voor alle leden
kobaltblauw of tingeling
regel van derden en gulden snede
natuurlijk akkoord vanuit de rede
symmetrie of invoerende lijnen
weerkaatsend water, intrigerend beeld
je blik verder laten uitdeinen
fascinerend gepenseeld
richtlijnen
of
keuze van de fotograaf
soms stout dan weer braaf!
Gelukkig is er nog het recht op vrije meningsuiting!
Ook een foto is dit op de eerste plaats voor de fotograaf, de kijker fantaseert zijn eigen verhaal.
Het is sowieso anders
Fotograferen
kleuren en smaken, elk zijn ding
compromissen voor alle leden
kobaltblauw of tingeling
regel van derden en gulden snede
natuurlijk akkoord vanuit de rede
symmetrie of invoerende lijnen
weerkaatsend water, intrigerend beeld
je blik verder laten uitdeinen
fascinerend gepenseeld
richtlijnen
of
keuze van de fotograaf
soms stout dan weer braaf!
In een dichterlijke vrijheid knap verwoord, het mag zelfs ingekaderd worden en aan muren getoond want het is een stevige begeleiding voor elke fotograaf. Dus : Ik vind het schitterend en bedankt !
Comment