Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Mooi - ik zou misschien wel die rode vlek onder wegcroppen
Peter
wel, ik heb die rode vlek juist wat geaccentueerd (idem op de pen) om de gedachte aan bloed op te wekken : toen ik het werk zag, deed het me terugdenken aan het gezegde van Cant (zie boven beeld). Het was nogal wat zoeken en kantelen om die roodachtige vlek in de achtergrond ook op het beeld te krijgen om de pen als wapen te accentueren.
Last edited by CMM; 25 maart 2019, 18:06.
Reden: nadere uitleg
De rode vlek moet er bij zijn.
Wat beter kan in de compositie is 1- de pen er volledig bij en 2- de rode vlek in het verlengde van de pen.
Dat kan nu niet verbeterd worden, het vraagt een andere opstelling van de fotograaf voor het beeld.
Toch een mooi beeld !
groot gelijk. Maar dat beeldje staat daar in een (weerspiegelende) glazen kast en het enige dat ik kon doen was er rond draaien om lichtweerspiegeling te vermijden en wat in- en uitzoomen. Ik was al blij dat ik de vlek en de punt op 1 beeld kreeg.
Maar als ik ooit over een vrije opstelling kan beschikken, zal ik uw visie zeker in gedachten houden.
allen hartelijk dank voor de aandacht en het delen van jullie gedachten.
Cor
Comment