Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Doet me denken aan toen we hier onze eerste jaren woonden, in het najaar kwamen met tienduizenden overgevlogen 's avonds om te overnachten hier in de bossen. Sinds een hele lange tijd : niks meer. Zijn er hier vogelkenners in de zaal die een mogelijke reden hebben voor deze vrij plotse gedragswijziging ? Betreft de foto : die vogel rechtsonder valt me een beetje erg op, wat zou het geven als je hem weg haalde en naar vierkant terug sneed ?
Doet me denken aan toen we hier onze eerste jaren woonden, in het najaar kwamen met tienduizenden overgevlogen 's avonds om te overnachten hier in de bossen. Sinds een hele lange tijd : niks meer. Zijn er hier vogelkenners in de zaal die een mogelijke reden hebben voor deze vrij plotse gedragswijziging ? Betreft de foto : die vogel rechtsonder valt me een beetje erg op, wat zou het geven als je hem weg haalde en naar vierkant terug sneed ?
omdat ze miss bij ons zitten Paul , hier in het bos krioelt het van de kraaien , komt miss door al die rijken die in jou buurt wonen , die vanuit de lucht gezien grootste deel van de bomen gerooid hebben .
dat ene vogeltje heb ik speciaal gelaten om wat spanning in de compo te steken ,het is mij gelukt blijkbaar
Patrick, ik zou de foto beter vinden als ze de andere kant op vlogen.
Daar kan je natuurlijk niets aan veranderen.
Wat wel mogelijk is: alles naar rechts opschuiven (stukje bij links, stukje af rechts).
Comment