Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Salt and pepper

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Salt and pepper

Oorspronkelijk geplaatst door freddy69 Bekijk bericht
    Hoi Katrien, ik weet dat je heel creatief met fotografie bezig bent...en dus foto's maakt van allerlei in elkaar geknutselde dingen...(hoogstaand meestal )....
    Zou het kunnen dat ik in dit beeld een technische fout opmerk ?

Probeer me ff te volgen....als je naar de foto lijkt krijg je de indruk dat het een 2-lagen foto is...onderste laag is zout met daar een halve yang peper op...dus de peper is de bovenste laag...
    dan is het onmogelijk dat het toepke peper in de zoutlaag op die manier te zien is....enkel als er ook een wal met zout (zoals er een wal van zout rond de halve yang peper) is...enfin een heel
    verhaal ....zie jij het ook zo....of is mijn technisch brein op hol geslagen........en mss wel muggenzifterij...maar ik weet dat jij aan dit soort dingen toch wel aandacht schenkt...

Groetjes
    Freddy
    Bedankt Freddy voor het compliment ;-)

Maar een technische fout ? Dit is een schaal waar ik al heel lang eens wilde meespelen
    Dit is één opname. De ene helft zout en de andere helft peper, het enige dat ik heb aangepast is de achtergrond zwart/wit, verder de gewone aanpassing van een RAW beeld en natuurlijk zijn de oogjes erop gekloond
    Maar gezien je dit schrijft wilt het zeggen dat je mijn beeld goed analyseert. Wat ik apprecieer
    Groetjes Katrien
    Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham

Comment

Knap gedaan Katrien !
      Ik vraag mij wel af wat dit in een zwartwitomzettuing zou kunnen geven ?
      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
        Knap gedaan Katrien !
        Ik vraag mij wel af wat dit in een zwartwitomzettuing zou kunnen geven ?
        Dank je wel Frans, je tip zal ik eens proberen zelf er eigenlijk nog niet aan gedacht
        Last edited by Katrien1957; 11 januari 2019, 21:24.
        Groetjes Katrien
        Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Katrien1957 Bekijk bericht
          Het teken Raymond is yin yang teken, alvast bedank voor het compliment!
          Oké en bedankt Katrien, in feite had ik dat moeten weten Normaal ben ik aanhanger van zwart-wit doch hier verkies ik kleur, het pept de foto met inhoud wat op.
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Working...
          X