Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Goed, in elk geval origineler dan je vorige waarvan er zo ongeveer een tienduizernd op flickr en co te zien zijn, originaliteit is altijd een pluspunt vind ik.
Grapje:
De commissie van wijze mannen heeft zich over je foto gebogen en goedgekeurd (zie bovenste twee reacties).
Je kunt er een beetje een verhaaltje van maken in de trend van " een lichtworm" die (vul hierna zelf uw fantasie in ).....
Leuk, het enige waar ik een beetje over twijfel is de scherpte van "de zon".
Thx voor de reacties.
Ik twijfel ook nog steeds over 'de zon' of in mijn fantasie, 'de maan'
Ik heb er nog een update bijgezet. Misschien dat hier ook less is more geldt.
Thx voor de reacties.
Ik twijfel ook nog steeds over 'de zon' of in mijn fantasie, 'de maan'
Ik heb er nog een update bijgezet. Misschien dat hier ook less is more geldt.
Met de "maan" in jou gedachte ware het beter (denk ik) deze in sikkelvorm te presenteren, de schijn van licht mag blijven. Volg je gevoel !
Tevens via deze weg een dikke 'dank' aan Ruud voor deze "bevordering".
Prachtige opname, volg je gevoel zou ik zeggen, maar je wilt wss ook een mening
Ik zou zeggen het maantje heeft meer cachet aan je beeld, toch mijn mening,
Groetjes Katrien Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham
Tevens via deze weg een dikke 'dank' aan Ruud voor deze "bevordering".
Het was -je kent me- maar een kwinkslag, maar je bent een tijdje weggeweest en ik heb je regelmatige aanwezigheid en reacties toch wel een beetje gemist.
Ere wie ere toe komt! Dus welcome back!
Over de foto, want het is tenslotte Zibro's werk waar we op reageren:
Ik vind degene met het oplichtende waterige zonnetje/ volle maantje (dus de eerste) het beste omdat daar een zekere dynamiek in zit waardoor jouw idee het beste tot uitdrukking komt, denk ik.
Comment