Update in kleur en meer contrast:
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Zout en Basalt Update
Collapse
X
-
-
Re: Zout en Basalt
Ik kan deze nu al goed waarderen, maar ben benieuwd naar een eventuele revisie met de verwerking van de opmerking van Raymond.
De achtergrond van de site heb ik zelfs even geswitcht naar zwart, waarmee ik hem misschien nog wel krachtiger vind.
Een structuurfoto waar je niet zo heel veel hebt moeten nabewerken, denk ik?
Goed gekaderd.
Het zit hem meestal in de kleine dingen.
Groet,
Ruud
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtMocht voor mij nog iets contrastrijker (eerst zien hé). Knap abstract - of kortbij fotografie - zeker in zwart-wit.Oorspronkelijk geplaatst door Yes sir Bekijk berichtIk kan deze nu al goed waarderen, maar ben benieuwd naar een eventuele revisie met de verwerking van de opmerking van Raymond.
De achtergrond van de site heb ik zelfs even geswitcht naar zwart, waarmee ik hem misschien nog wel krachtiger vind.
Een structuurfoto waar je niet zo heel veel hebt moeten nabewerken, denk ik?
Goed gekaderd.
Het zit hem meestal in de kleine dingen.
Groet,
Ruud
Dank voor jullie reacties!
De opmerkingen ter harte genomen en een kleurige contrastrijkere Update geplaatst
Op zich behoefde ik niet veel na te bewerken, de juiste lichtval tijdens de opname was het belangrijkste
Comment
-
de kleurversie spreekt me inderdaad meer aan.mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
Comment
-
Re: Zout en Basalt Update
Hoewel ik groot ben van z/w, vind ik dat de kleurversie alle patronen net wat mooier laat zien.
Goed gezien !Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
-
Re: Zout en Basalt Update
Oorspronkelijk geplaatst door Bernazu Bekijk berichtUpdate is mooi, ik vind 'm veel beter.
Veel meer diepte en dynamiek!
Groet,
Ruud
Comment
-
-
-
Comment