Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
ik heb erg getwijfeld of ik die ni bij dieren of in deze afdeling zou plaatsen ,maar naar mijn gevoel leunt het meer aan bij het abstracte dan een natuurlijke weergave ,daarom toch hier grote versie
knappe belichting van de zwaan, maar als je dit bij "abstract" plaatst, stelt zich ook de vraag "wat gevoel krijg ik hierbij ? " en dan stoort me die grote zwarte zone waar ze naartoe zwemt. Een donkere toekomst (Engelse zwaan na de brexit ?) ?
maar wel een prachtig beeld. Met rechtse onderste vierde ben ik al heel blij.
Artistiek en zeer knap gedaan maar toch heb ik ook het gevoel dat er nog iets van vooruitzicht zou moeten zijn. Een kleine lichtstreep tot in het eerste derde van de foto zou wat meer in balans brengen, denk ik.
Voor mij een foto met kracht en veel ruimte voor de eigen fantasie.
Heel mooi licht voor en achter de zwaan en de grote negatieve ruimte stoort me allerminst, integendeel.
"Het maakt niet zozeer uit WAT je fotografeert, maar meer HOE je iets in beeld brengt."
Krachtig beeld.
Voor mij komt het licht waar de zwaan aan de voorzijde het water raakt wat vreemd over.
De zwaan is in zijn geheel goed afgelijnd behalve daar.
Krachtig beeld.
Voor mij komt het licht waar de zwaan aan de voorzijde het water raakt wat vreemd over.
De zwaan is in zijn geheel goed afgelijnd behalve daar.
Als je op de grote versie kijkt zal je duidelijker zien dat het omhoog geduwde water is doordat hij zich in stoten voortbeweegt [emoji6]
Comment