Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
de schaduw- en lichtstrepen geven het geheel wel een serene en rustgevende sfeer.
Als de beste stuurlui aan wal mogen staan, dan had ik graag volgende pietluttige commentaar kwijt : indien je de korfjes in het midden van het beeld had geplaatst, hadden licht- en schaduweffecten dan niet evenrediger verdeeld geweest ? En : de deels zichtbare lichtbron in de middenste korf contrsateert wat met de zachtheid die in het ganse beeld heerst.
Maar : prachtig idee, mooi uitgewerkt.
Hartelijk dank voor de fijne commentaren
@CMM, de korfjes staan in het midden van het beeld, de houten stokjes zijn niet mooi recht en evenredig verdeeld, het zijn takjes ... en de natuur is niet zo rechtlijnig ;-), hoe ik ze ook draaide altijd was er wel een plaatsje dat niet echt juist zat voor een perfecte schaduw te creëren , van het middelste lichtpuntje heb je wel enigszins gelijk
Groetjes Katrien Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham
Je zoekt toch altijd wat anders hé, ik heb zo het gevoel dat we hier nog vervolg gaan op krijgen,
de start als ik dat zo mag noemen is alvast knap gedaan en veelbelovend !
Hartelijk dank voor de fijne commentaren
@CMM, de korfjes staan in het midden van het beeld, de houten stokjes zijn niet mooi recht en evenredig verdeeld, het zijn takjes ... en de natuur is niet zo rechtlijnig ;-), hoe ik ze ook draaide altijd was er wel een plaatsje dat niet echt juist zat voor een perfecte schaduw te creëren , van het middelste lichtpuntje heb je wel enigszins gelijk
bedankt voor het antwoord. Zo merk ik ook dat mijn opmerking over "het midden" onvoldoende precies was : ik bedoelde de verdeling in de hoogte van het beeld, zodat de lichtstrepen verder zichtbaar zouden zijn.
maar het blijft een knappe opname.
bedankt voor het antwoord. Zo merk ik ook dat mijn opmerking over "het midden" onvoldoende precies was : ik bedoelde de verdeling in de hoogte van het beeld, zodat de lichtstrepen verder zichtbaar zouden zijn.
maar het blijft een knappe opname.
Dat kon ik niet want die kaarsjes staan op een muurtafeltje van een 30 cm diepte, zo had ik niet veel spelling
Groetjes Katrien Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham
Comment