Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Geborstelde lijnen
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
-
Re: Geborstelde lijnen
Ik weet niet wat het voorstelt, maar dat hoeft ook niet want het is mooi. Ik zou het interessant vinden wanneer je ons zou vertellen 'wat' het is en 'hoe' de foto tot stand gekomen is. Heeft het iets met een weefgetouw te maken (lukrake gok)?Het leven is een illusie ... maar wel eentje die waard is om geleefd te worden.
www.pixeldude.be
www.flickr.com/photos/139672558@N07
Comment
-
Knap abstract Raymond !Vriendelijke groet, laGrange
http://lagrange.1x.com
"You don't take a photograph, you make it" Ansel Adams
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door PixelDude Bekijk berichtIk weet niet wat het voorstelt, maar dat hoeft ook niet want het is mooi. Ik zou het interessant vinden wanneer je ons zou vertellen 'wat' het is en 'hoe' de foto tot stand gekomen is. Heeft het iets met een weefgetouw te maken (lukrake gok)?
Hopelijk is hiermee je nieuwsgierigheid nu bevrucht. (Goed bedoelde woordspeling)Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Interessant de uitleg over de totstandkoming. Ik was er nog niet helemaal uit wat ik dacht te zien. Ik dacht namelijk aan een foto van stapels slordig opgestapeld papier zoals je dat wel eens in een drukkerij kunt zien en waar een creative actie op los was gelaten.
Een foto om wat over na te denken
Comment
-
Comment