Het is natuur, onder de aardkorst en ijskap doch vanwege de abstracte vormgeving en kleur hier in deze categorie ondergebracht.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Sneeuwgrot
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Sneeuwgrot
Mijn mening: mooi en knap van kleur. Maar een kadertje, moet dat echt? Misschien dat een kader hier op het forum beter presenteert maar ik vind het minder geschikt voor een afdruk om ingekaderd te worden.Het leven is een illusie ... maar wel eentje die waard is om geleefd te worden.
www.pixeldude.be
www.flickr.com/photos/139672558@N07
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PixelDude Bekijk berichtMijn mening: mooi en knap van kleur. Maar een kadertje, moet dat echt? Misschien dat een kader hier op het forum beter presenteert maar ik vind het minder geschikt voor een afdruk om ingekaderd te worden.
Thanks voor je reactie alsook moniq.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Een foto om wat langer te bekijken en ik heb zelfs de Laptop even op zijn kop gedraaid. Ook dat levert een interessante foto op
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtBij een afdruk gaan al de kaders er af, ik gebruik die enkel hier voor presentatie. Dat kadertje moet dus niet echt !
Thanks voor je reactie alsook moniq.Het leven is een illusie ... maar wel eentje die waard is om geleefd te worden.
www.pixeldude.be
www.flickr.com/photos/139672558@N07
Comment
-
Comment